Image

اسفند ۱۴۰۰

۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

دبیر کل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری نوروز را تبریک گفت

تایماز سید مصطفائی دبیر کل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی ایران فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ تبریک گفت .
به گزارش روابط عمومی،  دبیر کل رویداد با ارسال پیام نوروزی فرا رسیدن سال نو را به همه ی هم وطن ها و بویژه شرکت های حاضر در رويداد چهارم و پیشروان مسئولیت اجتماعی تبریک گفت .
در این پیام آمده است : ( آغاز باشکوه و پراز نشاط بهار طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و شکر خداوند مهرآفرین و زمانی است برای تفکر و اندیشیدن.  نوروز زمان نو شدن و حرکت بسوی پایداری است .
سال ۱۴۰۰ را با همه فراز و نشیب ها ، بحران هایی چون اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و طبق سال قبل تر کرونا ، پشت سر گذاشتیم.
در سالی که گذشت با توجه به شرایط حاکم نتوانستیم چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری را برگزار نمایم ولی بسیار خوشنود و شگفت زده شدهیم از همراهی و مشارکت شرکت های پیشرو در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی که تمایل به حضور و ثبت نام در این رویداد علمی محور را داشتند . البته با عنایت به نو شدن سال ، دوستان و دست اندرکارانی را که در راه این رویداد تأثیرگذار ملی ، سنگ اندازی کردند را حلال می کنیم و آرزوی استغفار و نگاه جدید را برایشان داریم .
اکنون زمان آن است که باتکیه بر تجارب برگزاری سه دوره موفق رویداد جایزه و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در اتوبان رشد و پویایی بی وقفه ، خود را برای برپایی مراسم اختتامیه در اردیبهشت سال 1401 آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین ها را از خدا وند متعال مسئلت نماییم.
با عرض تبریک مجدد حلول سال 1401 ، آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای تک تک عزیزان به همراه موفقیت و پیروزی درز کسب و کار مسئولانه دارم .


تایماز سید مصطفائی
دبیرکل

به بالا