Image

اسفند ۱۴۰۰

۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

دیدار دبیر کل جایزه مسئولیت اجتماعی با دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل‌ونقل ریلی

به گزارش روابط عمومی، تایماز سید مصطفائی دبیرکل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری، دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه با سبحان نظری دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل‌ونقل ریلی ایران دیدار و گفتگو نمود.


بنابراین گزارش؛ در این دیدار دکتر سبحان نظری، حمایت معنوی انجمن صنفی ریلی را از این رویداد ملی اعلام نمود و پرداختن به مسائل مربوط به حوزه مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی از جمله حمل‌ونقل سبز و پایداری را از ذات و فطرت فعالیت‌های شرکت‌های ریلی بر شمرد و افزود که موارد بسیاری از اقدام های مسئولیت اجتماعی در بخش های زیست محیطی و اجتماعی در شرکت ها ریلی مشاهده می‌گردد که توسط این شرکت‌ها گزارش نمی‌گردد لذا حضور شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل ریلی در چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری می تواند دستاوردهای توسعه ای و ترویجی را در بر داشته باشد.


سبحان نظری، پیشنهاد برگزاری کارگاه آشنایی با ابعاد مسئولیت اجتماعی را ویژه مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی با همکاری دبیرخانه دائمی جایزه در بهمن‌ماه سال جاری ارائه نمود.


سید مصطفائی در این دیدار با بر شمردن مزایای حمل‌ونقل ریلی و حلقه مفقوده عدم انتشار گزارش های مسئولانه توسط این شرکتها اشاره نمود و آمادگی دبیرخانه دائمی این رویداد برای همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و همچنین پیاده‌سازی استراتژی های مسئولانه و آماده سازی گزارش های فوق الذکر در شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی با همکاری انجمن را اعلام کرد.


مرتضی بهنام رئیس شورای اطلاع‌رسانی و عضو کمیته داوران نیز در این دیدار دبیرکل رویداد همراهی می نمود، گفت: پرداختن به مسائل مسئولیت اجتماعی ضمن پاسخ به مطالبات اجتماعی و زیست محیطی ارزش افزوده ای را برای بنگاه های اقتصادی چون نام نیک، برندینگ، توسعه روابط و موارد این چنینی ایجاد خواهد نمود.


در این جلسه طرفین نسبت به توسعه و گسترش همکاری های فی‌مابین توافق نمودند.

به بالا