Image

اسفند ۱۴۰۰

۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

اجرای صحیح مسئولیت اجتماعی شرکتی ، سبب رونق گردشگری می شود

دبیرکل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری :
اجرای صحیح مسئولیت اجتماعی شرکتی، سبب رونق گردشگری می‌شود/ نوآوری یک ضرورت برای صنعت گردشگری است 


دبیرکل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری گفت: اجرای صحیح مسئولیت اجتماعی شرکتی، باعث رشد و رونق در همه بخش ها از جمله صنعت گردشگری می شود.
به گزارش ستاد خبری گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ، تایماز سیدمصطفایی در کارگاه آموزشی که در غرفه بانک گردشگری نمایشگاه برگزار شد، افزود: مسئولیت اجتماعی شرکتی به معنای این است که یک شرکت یا سازمان، نگاه خود را از صرف اقتصادی به اقتصادی - اجتماعی تغییر دهد.
وی در این کارگاه آموزشی که توسط مسئولان پروژه سرزمین ایرانیان(آیلند) برگزار شد، ادامه داد: چنانچه مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمانها و شرکت ها به درستی انجام شود، باعث ارزش آفرینی و همچنین موجب افزایش تولید ناخالص داخلی (GDP) خواهد شد.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه صنعت گردشگری ارتباط مستقیمی با مسئولیت اجتماعی شرکتی دارد، گفت: موضوع نوآوری و مسئولیت اجتماعی شرکتی در رونق صنعت گردشگری بسیار اهمیت دارد و به عبارتی استفاده از روش های نوین یک ضرورت برای حوزه گردشگری است.
سیدمصطفایی افزود: مسئولیت اجتماعی شرکتی، سبب افزایش اعتبار سازمان ها و شرکت‌ها می شود. امروز همه ذینفعان بخش‌های مختلف در کشور مطالبه‌گر شده‌اند و لذا حرکت به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی، باعث رشد و رونق شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌شود.
وی گفت: مسئولیت اجتماعی شرکتی، یک رویکرد است که سازمان ها نسبت به محیط زیست، نیروی انسانی و در نهایت به جامعه دارند . در این موارد، آیلند به عنوان یک پروژه ملی، مسئولیت اجتماعی شرکتی را به درستی اجرا کرده و باعث رشد و رونق گردشگری شده است.
سیدمصطفایی تصریح کرد: تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی در بلندمدت به خوبی جواب می دهد و در نهایت موجب پیشرفت کاری و افزایش درآمد سازمان ها و شرکت ها می شود.
پروژه سرزمین ایرانیان(آیلند) یکی از واحدهایی است که در غرفه گروه مالی گردشگری فعالیت ها و دستاوردهای آن به بازدیدکنندگان معرفی می شود. آیلند از مهم ترین پروژه های گروه مالی گردشگری است که با مشارکت بانک گردشگری در دست اجراست.
علاقه‌مندان می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیت های گروه مالی گردشگری و خدمات بانک گردشگری به سالن 38 پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مراجعه کنند.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 9 تا 12 بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است.

به بالا