Image

اسفند ۱۴۰۰

۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

نتایج چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری منتشر شد

نتایج چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری منتشر شد


به گزارش روابط عمومی ، کمیته داوران چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی ، پس از تشکیل چندین جلسه داوری و بررسی گزارش ها و خود اظهاری شرکتهای حاضر در رویداد و همچنین بررسی نتایج ارزیابی حضور بنگاه ها توسط ارزیاب های جایزه، طبق استاندارد گزارش دهی و شاخص های بومی، شرکت های زیر را شایسته دریافت تندیس و لوح معرفی نموده و در مراسم اختتامیه سی و یکم اردیبهشت ماه در محل مرکز همایش های بین المملی صدا و سیما از ایشان تقدیر گردید.


جایزه ویژه ارزیابی از نگاه ذی نفعان و آرای مردمی به بهترین عملکرد اهدا شد به اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان


در بخش گزارش های تصویری اقدام های مسئولیت اجتماعی بنگاه از نگاه کمیته داوران اهدا شد به شرکت نفت لاوان


در این رویداد ضمن تقدیر از شرکتهای دخانیات، بل لبنیات روزانه و نفت آبادان بالاترین کیفیت گزارش دهی اهداء شد به شرکت تولید و اکتشافات پاسارگارد


جایزه تداوم در کسب و کار مسئولانه اهدا شد به شرکت نستله ایران


تقدیر ویژه داوران به دلیل انسجام و پیروی از چارچوبی هدفمند اهدا شد به شرکت سرمایه گذاری و توسعه راهبردی راز (رایزکو)


رتبه نقره در گزارش دهی و پایداری بر اساس استاندارد ( GRI )   مشترکاً  اهدا شد به شرکت پتروشیمی اروند و شرکت پالایش نفت تبریز ، در همین حوزه رتبه طلا اهدا شد به شرکت بازرسی کنترل و کیفیت ایران و رتبه پلاتین اهدا شد به شرکت پالایش نفت بندر عباس


رتبه نقره در انجام اقدام و بهبود محیط زیست پایدار اهدا شد به شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو و رتبه طلا این حوزه به شرکت نفت پارس تعلق گرفت و رتبه پلاتین بر شرکت فولاد زرند ایرانیان اهدا شد.


رتبه نقره در حوزه اقدام های مشارکتی داوطلبانه کارکنان به بانک مسکن و رتبه طلا در این حوزه به شرکت صنعت ورق آرین پاز و رتبه پلاتین به شرکت سنگ آهن گهر زمین اهدا شد.


رتبه نقره در حوزه اقدام های مسئولانه در راستای بهبود کیفیت زندگی افراد جامعه به شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی ، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان ، رتبه طلا به شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان و رتبه پلاتین به گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اهدا گردید.


رتبه نقره در حوزه اقدامات مسئولانه اقتصادی به شرکت غلتک سازان سپاهان ، رتبه طلا به شرکت فولاد خوزستان و رتبه پلاتین به شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان اهدا گردید.


رتبه نقره در حوزه حاکمیت شرکتی به شرکت صنایع پودر شیر مشهد (دنون) ، رتبه طلا به شرکت پتروشیمی شیراز و رتبه پلاتین  به شرکت گاز استان اصفهان اهدا گردید.


جایزه ممتاز(Top A ward) چهارمین دوره جایزه به شرکت یونیلیور ایران اهدا گردید.


همچنین از سایر شرکت های حاضر به دلیل اقدام های مسئولانه و همچنین تعهد به این موضوع با اهدای تندیس اهتمام تقدیر گردید.


این رویداد در ساعت 22 مورخ سی و یکم اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

به بالا