اهداف جایزه مسئولیت اجتماعی

اهداف جایزه ملی مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادی

1-    معرفي مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبيين اهميت آن
2-    ايجاد تحول در نظام مديريتي سازمان‌ها
3-    تقويت و توسعه روابط سرمايه‌گذاران، اعضاي هيئت‌مديره و ساير ذينفعان
4-    بهبود فضاي كسب و كار كشور از ديد سرمايه‌گذاران خارجي و نهادهاي بين‌المللي
5-    تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالشها و ریسک های اجتماعی و زیست محیطی بنگاهها
6-     فراهم کردن زمینه  حرکت شرکتهای ایرانی به سمت تدوین گزارش های مسئولیت اجتماعی
7-    ارائه تجارب بنگاه های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی
8-    تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد با هدف کاهش چالش های اجتماعی و زیست محیطی
9-    فراهم کردن استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روشهای خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود

logo.png

Search