جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران|csr award

اولین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران
اولین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران

-بازتعریف مفهوم مشارکت اجتماعی در میان فعالان اقتصادی؛ از مجموع مطالعات و تحقیقات انجام شده تاکنون بنظر میآید که مفهوم مشارکت اجتماعی بخوبی میان بنگاه های اقتصادی در ایران نهادینه نشده است و لزوم بازتعریف این مفهوم در حال حاضر برای ورود بسیاری از بنگاهها به جامعه جهانی بیش از پیش ضروری مینماید.
- ایجاد فضایی برای بنگاههای اقتصادی جهت هم اندیشی و هم افزایی تجربیات و دیدگاهها در حوزه ی مشارکت اجتماعی فعالان اقتصادی
- دنبال کردن اهداف کلان دراز مدت برای کشور؛ ارتقاء آگاهی در حوزه مشارکت اجتماعی فعالان اقتصادی بیش از آنکه محدود به نتایج و دستاوردهای کوتاه مدت باشد ذیل اهداف کلان و دراز مدت یک بنگاه و در سطوح بالاتر، یک جامعه گنجانیده میشود. فلذا ضرورت طراحی مسیری از طریق تشویق موثر فعالان این حوزه برای افزایش آگاهی اجتماعی در دراز مدت با همکاری ارگانها و سازمانهای ذیربط بیش از پیش خودنمایی میکند.
- تشویق به ارتقاء سطح فرهنگ مشارکت فردی و اجتماعی: مفهوم CSR در عین اینکه در ابتدای امر یک ضرورت ساختاری و اقتصادی بنظر می آید، ارتقاء فرهنگ مشارکت فردی و اجتماعی را با خود بهمراه دارد.
- هم اندیشی دانشگاه و صنعت برای ایجاد زبان مشترک و دیدگاه های مشابه در مسئولیت اجتماعی
-اعتلای اثربخشی سازمانها در راستای تقویت شاخص های اقتصادی و رونق اقتصادی

حامیان جایزه

ارتباط با ما

دبیرخانه دائمی : تهران، میدان ونک، چهارراه جهان کودک، برج امیر پرویز، طبقه 7 ، واحد 72
تلفن:88206711-021

 

آمار بازدید جایزه ملی مسئولیت اجتماعی

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط گروه نرم افزاری دیما ، قدرت یافته از دیما سی ام اس

تمامی حقوق برای نشان مسئولیت اجتماعی محفوظ است.

Template Design:Cyanviolet Group